درخواست یک بلاگر در خصوص حمایت از کارگران

 

 

جامعه کارگری فشار مضاعفی را تحمل می‌کند. میزان پایین دستمزد کارگران مساله‌ای جدی است که یاید هرچه سریع‌تر حل شود.
به گزارش "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، نویسنده وبلاگ "آخرین اصولگرا "، مطلبی را با عنوان "درخواست یک بلاگر در خصوص حمایت از کارگران " در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش در این مطلب آمده است:  

 

":حالا اگر حرف بزنی. می‌گن که قناعت نمی‌کنی...
: نمی‌شه حرف زد .تعدیل می‌کنن و ییکار می‌شیم. بدبخت‌تر می‌شیم....
:قانون فقط یه نفع کارفرماست و بس. کارگر جماعت که به حساب نمی‌آد....
: شب عید فقط عیدی گرفتم ...سه ماه حقوق معوقه رو ندادن....
: دوماهه حقوق ندادن..اجاره و قسط دارم ...دارم یا قرض زندگی رو می‌چرخونم...
: بابا یکی نیست به این‌ها بگه من با 300 هزار تومن چی‌کار کنم؟ اضافه کارم بمونم و تعطیلات هم برم سرکار یا کسر مالیات حقوقم به 550 تومنم نمی‌رسه...
:کی به درد ما می‌رسه؟
: با این حقوق زندگی نمی‌کنیم فقط زنده‌ایم....
: من چه کار کنم؟ حرف هم بزنیم می‌گن ... بابا یکی نیست بگه این همه مستضعف مستضعف می‌کنید پس کیه؟ مستضعف منه کارگرم. بیایید به داد من برسید....
: شب عید شرمنده زن و بچه شدم ....
: این نماینده‌های مجلس چی کار می‌کنن؟
: کی به داد ما می‌رسه؟
: می‌گن دزدی نکن! کم کاری نکن! دزدی نکردن و کارکردن فقط یرای ما بدیخت بیچاره‌هاست؛ اون جناب مدیرکل و مدیرعامل چکار می‌کنه که فقط ماهی دو سه میلیون حقوق می‌گیره. به غیر از باقی درآمدهاشون...
: چند ماه حقوق نگرفتم اما بچه‌های آقای رئیس باید ماشین چندصدمیلیونی بشینن....اگه بی‌پولن و ورشکسته اون چیه؟ "
متن‌های بالا درددل‌هایی است که این روزها مشابه آن را زیاد می‌شنویم.
دردل‌هایی که عمدتاً یسیار تندتر از نوشته‌های بالاست و من از نوشتن آنها شرم می‌کنم.
بارها گفته‌ام با نگاه امنیتی به موضوع معیشت مردم ره به جایی نخواهیم برد. جامعه کارگری فشار مضاعفی را تحمل می‌کند. میزان پایین دستمزد کارگران مساله‌ای جدی است که یاید هرچه سریع‌تر حل شود.
چند ماه قبل‌تر مقاله‌ای خواندم در مورد "احتمال پیوند جنبش یقه آبی‌ها و سبزها " که تحلیلی درست بود.
واقعیتی که در صورت وقوع عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.
شواهد نشان از تلاقی سبزها و آبی‌ها در آینده نزدیک دارد.
نان و درد را از هرسو که بنویسی یک‌چیز خوانده می‌شود. موضوع نان شب شوخی‌بردار نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد