اعلام نتایج انتخاب بهترین سایت اداره کل دامپزشکی استان

 

 

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی به آدرس www.ivo-nkh.ir از نظر دو شاخص به‎روز رسانی و تنوع مطالب تنها پایگاه اطلاع رسانی بود که توانست حداکثر امتیاز را کسب کند. پس از استان خراسان شمالی ، به ترتیب پایگاه اطلاع رسانی استان خراسان رضوی و قم با 5/21 و 5/19 امتیاز در رده‎های دوم و سوم قرار گرفتند...  

 

مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی کشورمان بر اساس وعده قبلی با توجه به دوازده شاخص زیر بررسی جامعی بر روی پایگاههای مختلف اطلاع رسانی ادارات کل دامپزشکی استان‌ها انجام داده است.

 

در این بررسی استان خراسان شمالی با کسب 5/25 امتیاز از مجموع 30 امتیاز حائز رتبه اول گردید.

این شاخص‌‎ها عبارت بودند از :

1 -  به روز بودن

2 -  تنوع در مطالب

3 -  قالب زیبا و جذاب

4 -  میزان مفید بودن اطلاعات و اخبار سایت

5 -  میزان اهتمام به آموزش‌های عمومی

6 -  نحوه دسترسی به مدیران از طریق ارتباط الکترونیک

7 -  نحوه معرفی مدیران و شرح وظایف و خدمات اداره کل

8 -  میزان اهتمام در راهنمایی مراجعین به سایت و ارائه خدمات الکترونیک

9 -  اهتمام در به تصویر کشیدن فعالیت‌های اداره کل و دامپزشکان استان

10 -  میزان تولید اخبار استانی

11 -  بهترین لوگو و header سایت

12 -  اهتمام به ارائه آمار و اطلاعات درست از وضعیت دامپزشکان و حرفه دامپزشکی در استان

 

گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی به آدرس www.ivo-nkh.ir از نظر دو شاخص به‎روز رسانی و تنوع مطالب تنها پایگاه اطلاع رسانی بود که توانست حداکثر امتیاز را کسب کند.

پس از استان خراسان شمالی ، به ترتیب پایگاه اطلاع رسانی استان خراسان رضوی و قم با 5/21 و 5/19 امتیاز در رده‎های دوم و سوم قرار گرفتند.

به روز بودن (از 1 تا 5) : در یک ماه اخیر پنج روز متناوب خبر داشته (2) / یک ماه مداوم خبر داشته (3) تنوع در مطالب (از 1 تا 5) : گونه های مختلف حیوانات (2) / بهداشت مواد غذایی (2) / اخبار مختلف کشوری و استانی (1) قالب زیبا و جذاب : 1 تا 3 میزان مفید (مرتبط) بودن اخبار و اطلاعات سایت : 1 تا 3 میزان اهتمام به آموزشهای عمومی : 1 تا 3 نحوه دسترسی به مدیران از طریق ارتباط الکترونیک : - تا 2 نحوه معرفی مدیران و شرح وظایف و خدمات اداره کل : - تا 2 میزان اهتمام به راهنمایی مراجعین سایت و ارائه خدمات الکترونیک : -/1 اهتمام در ارائه گزارش تصویری از خدمات و فعالیتها : -/1 میزان تولید اخبار استانی : -/1 لوگو و سرصفحه مرتبط : 1 تا 3 ارائه آمار و اطلاعات صحیح از وضعیت دامپزشکان و حرفه دامپزشکی در استان : -/1 حداکثر امتیاز : 30 لازم به ذکر است در پی انجام این بررسی، رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی در نامه ای به رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن ابلاغ نتایج بررسی بعمل آمده خواستار تشویق اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی و اهتمام ویژه آن سازمان به موضوع اطلاع رسانی الکترونیک در سال 89 شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد