توضیح مهم درباره خبر فرادرمانی و پوزش حکیم مهر

حکیم مهر -  دوشنبه ششم اردیبهشت ماه خبری با عنوان (قابل توجه سازمان نظام دامپزشکی : مدعی فرادرمانی دستگیر شد!) در نشریه حکیم مهر (اینجا) منتشر گردید.

در این خبر که به دستگیری مدعی فرادرمانی و عرفان حلقه اختصاص داشت و از دو منبع رسمی نقل شده بود به نامه چند ماه قبل مدیر مسئول حکیم مهر خطاب به دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی و هشدار وی نسبت به حضور فرد مدعی فرادرمانی در سازمان نظام دامپزشکی اشاره شده بود.

به دلیل ارتباط این خبر با حضور فرد مدعی فرادرمانی در سازمان نظام دامپزشکی ،تصویری از حضور وی در کنار برخی مدیران نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی و استاد دانشگاه تهران منتشر گشت.

به دنبال انتشار این خبر گرچه افراد حاضر در آن تصویر بر این روش صحه گذاشته و قائل به تأیید مواضع فرد مدعی فرادرمانی هستند، اما با این حال در پی ابراز ناخرسندی دکتر بیژن رادمهر استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران از ترکیب تصویر مذکور با خبر دستگیری فرد مدعی فرادرمانی به دلیل از بین بردن هرگونه شائبه ارتباط این دو با یکدیگر ضمن پوزش از ایشان تصویر همراه خبر حذف و خبر مربوطه اصلاح گردید.

ضمناً نشریه حکیم مهر همچنان بر موضع لزوم تبیین مواضع فرد مدعی فرادرمانی و دلیل حضور وی در سازمان نظام دامپزشکی استوار است. هر چند که مسئولین مرتبط با این موضوع در سازمان نظام دامپزشکی تاکنون پاسخگو نبوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد