منابع مالی سهام عدالت کارگران تامین شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خیل حنیف بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران استان افزود: گیلان دارای 216 هزار کارگر است که در 30 هزار و 800 کارگاه تولید و صنعت کار می‌کنند.
وی با بیان اینکه کشورمان در گذشته ریزترین ابزار را وارد می‌کرد، اظهار داشت: امروز کشورمان دارای موفقیت‌های ویژه و تخصصی در سطح بالایی است که می‌توانیم در صادرات نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.
حنیف پرتاب موشک به فضا را حاصل خلاقیت و ابتکار دانست و خاطرنشان کرد: با این توفیقات توانستیم به خودباوری برسیم و این توانستن در صنایع مختلف ظهور پیدا کرد.
وی با بیان اینکه در امر صنعت به نقطه خوبی در استان دست یافتیم افزود: در گذشته صنایع چندانی در گیلان وجود نداشت ولی اکنون با اندیشه کارگران برخی از تولیدات صنایع فولادی استان در کشورهای خارجی نفوذ پیدا کرده و صادر می‌شود.
مدیرکل کار و امور اجتماعی گیلان اضافه کرد: این خودباوری فقط در سایه نظام و ولایت به دست آمد و توانست ما را به این توفیقات برساند.
وی به بحث سهام عدالت اشاره کرد و افزود: با همکاری و هماهنگی دولت منبع مالی سهام عدالت کارگران تامین شده و با دستور رئیس جمهوری سهام عدالت کارگری با اولویت ویژه انجام می‌شود.
حنیف درباره قانون سخت و زیان‌آور اظهار داشت: این قانون که 21 شغل را در بر می‌گیرد نیاز به روان‌گردانی داشت که قرار است ظرف یک هفته آیین نامه آن تدوین شده و از مزایای این قانون همه بهره‌مند شوند.
وی به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: روز گذشته 50 نفر از کارگران به همراه دیگر کارگران کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و مورد تفقد قرار گرفتند.
حنیف ضمن قدردانی از بسیج کارگری استان، تلاش کارگران در توسعه و پیشرفت کشور را ارزشمند خواند.
در این مراسمم 25 نفر از کارگران برتر استان تجلیل شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد