باید به حق قانونی جوانان که اشتغال است، جواب داد

 

 

فرماندار کاشمر گفت: جایگاه‌های دولتی پاسخگوی اشتغال جوانان نیست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، حسن فتحی‌نیا با اشاره به این‌که باید به حق قانونی جوانان که اشتغال است جواب داد، گفت: جایگاه‌های دولتی پاسخگوی اشتغال جوانان نیست.
وی اهمیت قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و آثار آن را برای همه مسوولیت‌آور دانست و گفت: باید سلسله نشست‌ها و بحث‌ها را با افراد مختلف جامعه گسترش داد.
وی گفت: هرچند رسانه ملی تاکنون در جهت مزایای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها کارهای بسیاری انجام داده اما دیدارهای چهره به چهره و تبیین موضوع آثار و برکات بیشتری دارد.
وی با اشاره به اینکه تمام نخبگان اقتصادی کشور با سلایق مختلف سیاسی موافق طرح هدفمند کردن یارانه‌ها هستند، گفت: رشد اقتصادی کم، بهره‌وری نامناسب و حجم تولید کم از جمله مشکلات اساسی است که باید حل شود.
فرماندار کاشمر با اعلام اینکه در حال حاضر اقتصاد کشور از شکوه و عظمت خاصی برخوردار نیست، تصریح کرد: اگر نتوانیم وضعیت اقتصادی کشور را اصلاح کنیم تا چند سال آینده هیچ جایگاهی در بین سایر کشورهای دنیا نخواهیم داشت.
حسن فتحی‌نیا از تمام مسوولان خواست ابتدا خود در مورد این قانون اطلاع کافی پیدا کنند، سپس به مردم و سایر اقشار مختلف جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد