ضرورت ردیف شغلی مناسب برای رابطین روابط عمومی

 

 

هریک از شعب تابعه تأمین‌اجتماعی شرق تهران بزرگ با دارا بودن بیش از یکصدهزار نفر مخاطب اصلی که با احتساب افراد تحت‌تکفلشان جمعیت قابل‌توجهی را شامل می‌شوند.
ایلنا: مدیرکل تامین‌اجتماعی شرق تهران بزرگ در اولین نشست رابطین روابط عمومی شعب تابعه، روابط عمومی را اصلی‌ترین کانال ارتباطی بدنه با مدیریت و سازمان با مخاطبین آن دانست.
به گزارش ایلنا ،حسین جودکی در این نشست که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برپا شده بود، افزود: روابط عمومی در هر مجموعه بازگوکننده تصمیمات و راهبردهای مدیریت برای کارکنان و مخاطبان سازمان بوده و عملکرد مناسب روابط عمومی باعث تقویت ارتباط بدنه سازمان با مدیریت و همسویی آنان با اهداف و تصمیمات مدیریت می‌شود.
وی اضافه کرد: هریک از شعب تابعه تأمین‌اجتماعی شرق تهران بزرگ با دارا بودن بیش از یکصدهزار نفر مخاطب اصلی که با احتساب افراد تحت‌تکفلشان جمعیت قابل‌توجهی را شامل می‌شوند، برقراری ارتباط مناسب و اطلاع‌رسانی از خدمات و حمایت‌ها و آشنا نمودن مردم از قوانین و مقررات و نیز انجام فعالیت‌های ارتباطی جهت مناسبت‌های مذهبی، ملی و سازمانی را از مهم‌ترین وظایف رابطین روابط عمومی برشمرد و خواستار انجام کارها با شفافیت و صداقت و انعکاس آن بدور از هر نوع تعصب از سوی رابطین روابط عمومی شد.
وی پس از شنیدن درخواست چند نفر از رابطین روابط عمومی برای اختصاص ردیف شغلی مناسب و تهیه ابزار و بودجه کافی جهت اطلاع‌رسانی، ایجاد جایگاه مناسب شغلی در ساختار تشکیلاتی شعب برای رابطین روابط عمومی را ضروری دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد