هریک از شعب تابعه تأمیناجتماعی شرق تهران بزرگ با دارا بودن بیش از یکصدهزار نفر مخاطب اصلی که با احتساب افراد تحتتکفلشان جمعیت قابلتوجهی را شامل میشوند.
ایلنا: مدیرکل تامیناجتماعی شرق تهران بزرگ در اولین نشست رابطین روابط عمومی شعب تابعه، روابط عمومی را اصلیترین کانال ارتباطی بدنه با مدیریت و سازمان با مخاطبین آن دانست.
به گزارش ایلنا ،حسین جودکی در این نشست که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برپا شده بود، افزود: روابط عمومی در هر مجموعه بازگوکننده تصمیمات و راهبردهای مدیریت برای کارکنان و مخاطبان سازمان بوده و عملکرد مناسب روابط عمومی باعث تقویت ارتباط بدنه سازمان با مدیریت و همسویی آنان با اهداف و تصمیمات مدیریت میشود.
وی اضافه کرد: هریک از شعب تابعه تأمیناجتماعی شرق تهران بزرگ با دارا بودن بیش از یکصدهزار نفر مخاطب اصلی که با احتساب افراد تحتتکفلشان جمعیت قابلتوجهی را شامل میشوند، برقراری ارتباط مناسب و اطلاعرسانی از خدمات و حمایتها و آشنا نمودن مردم از قوانین و مقررات و نیز انجام فعالیتهای ارتباطی جهت مناسبتهای مذهبی، ملی و سازمانی را از مهمترین وظایف رابطین روابط عمومی برشمرد و خواستار انجام کارها با شفافیت و صداقت و انعکاس آن بدور از هر نوع تعصب از سوی رابطین روابط عمومی شد.
وی پس از شنیدن درخواست چند نفر از رابطین روابط عمومی برای اختصاص ردیف شغلی مناسب و تهیه ابزار و بودجه کافی جهت اطلاعرسانی، ایجاد جایگاه مناسب شغلی در ساختار تشکیلاتی شعب برای رابطین روابط عمومی را ضروری دانست.