دولت بر ریشه کن شدن معضل بیکاری اهتمام دارد

 

 

در جلسه کارگروه اشتغال به موضوعاتی همچون تسهیلات صندوق مهر امام رضا ، اختصاص منابع بانک‌های دولتی به بنگاه‌های زودبازده ، برنامه‌های قرارگاه سازندگی سپاه و بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال پرداخته شد.
ایلنا: معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال از اولویت‌های اصلی دولت است، گفت: دولت بر ریشه‌کن شدن معضل بیکاری و رفع دغدغه خانواده‌ها اهتمام جدی دارد.
به گزارش ایلنا، محمدرضا رحیمی ظهر امروزدر جلسه کارگروه اشتغال با بیان اینکه بیکاری زمینه‌های حضور جوانان در مسیر‌های نادرست را ایجاد می‌کند ، خاطر‌نشان کرد: برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های مستمر کارگروه اشتغال نتایج و ثمرات مناسبی را به‌دنبال داشته است و امیدواریم با تداوم این برنامه‌ها به نقطه مورد نظر که برخورداری همه جوانان کشور از اشتغال است دست پیدا کنیم.
در این جلسه به موضوعاتی همچون تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) ، اختصاص منابع بانک‌های دولتی به بنگاه های زودبازده ، برنامه‌های قرارگاه سازندگی سپاه و بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال و همچنین کارت‌های اعتباری کارمندان دولت پرداخته شد.
همچنین استاندار آذربایجان شرقی گزارشی در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی و همچنین مشکلات تسهیلات بانکی و موضوع بنگاه‌های زودبازده در استان آذربایجان شرقی ارائه داد.
معاون اول رییس‌جمهور نیز بر ضرورت احیای صنعت چرم تبریز تاکید کرد و گفت: احیای این صنعت با ارزش می‌تواند گامی برای ایجاد اشتغال در تبریز باشد.
در این نشست وزاری کار و امور اجتماعی ، تعاون ، بازرگانی ، آموزش‌و پرورش ، مدیران عامل بانک‌ها واستاندار آذربایجان شرقی حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد