مسکن و اشتغال، 2 دغدغه اصلی جامعه فعلی ما است

 

 

استاندار اردبیل گفت: مسکن و اشتغال، 2 دغدغه اصلی جامعه فعلی ماست و برای رفع این دغدغه‌ها اقدامات متعددی آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منصور حقیقت پور در بازدید از مسکن معلولان استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: دولت سعی دارد با راه کارهای قانونی و در کم ترین زمان ممکن این دو معضل را بر طرف کند.
وی با بیان این که حل مشکلات مربوط به مسکن و اشتغال، آثار بسیار مثبتی در شادابی و پویایی مردم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اشتغال و برخورداری از نعمت مسکن برطرف کننده بسیاری از زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌روند.
استاندار اردبیل، تلاش دستگاه‌های دخیل از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسکن و شهرسازی استان برای کمک به تامین سرپناه برای معلولان را یادآور شد و ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان با سرعتی مناسب در حال اجرا هستند که ظرف 4 سال آینده بخش اعظمی از نیاز استان به مسکن، تامین و رفع خواهد شد.
وی اضافه کرد: بعد از پاسخ گویی به نیازهای سال‌های گذشته به مسکن، سالانه با احداث حدود 30 هزار واحد مسکونی می‌توان نیازهای زوج‌های جدید به مسکن را تامین کرد.
حقیقت پور هم چنین با اشاره به در حال اجرا بودن پروژه ساخت 60 واحدی مسکن معلولان در اردبیل از دستگاه‌های مربوطه خواست ظرف 2 هفته آینده این پروژه را آماده افتتاح کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد