اقدامات لازم برای مقابله با تحریم انجام شده است

 

 

هیچگونه مشکلی در زمینه تأمین نهاده‌های خوراکی وارداتی و همچنین مواد اولیه برخی از محصولات کشاورزی در صورت تحریم از سوی کشوهای 1+5 وجود ندارد و این وزارتخانه همه اقدامات لازم را برای تأمین آنها انجام داده است. وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر این که تحریم اقتصادی در قرن 21دیگر اثر بخشی خود را ندارد گفت: اقدامات لازم از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای تأمین نیازهای این بخش در صورت اجرای تحریم بین المللی انجام شده است.
صادق خلیلیان گفت: هیچگونه مشکلی در زمینه تأمین نهاده‌های خوراکی وارداتی و همچنین مواد اولیه برخی از محصولات کشاورزی در صورت تحریم از سوی کشوهای 1+5 وجود ندارد و این وزارتخانه همه اقدامات لازم را برای تأمین آنها انجام داده است.
به گفته خلیلیان تحریم دیگر اثر بخشی خود را از دست داده است و در قرن 21 نمی‌توان تجارت کشورهای آزاد جهان با یگدیگر را محدود کرد.
این مقام ارشد وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی از مواد اولیه کشاورزی و برخی دیگر از نهاده‌های خوراکی از اصلی‌ترین واردات برای این بخش است که نیازهای این بخش دراین زمینه برطرف شده است.

اقدامات لازم برای تنظیم بازار ماه رمضان انجام شده است
وزیر جهاد کشاورزی همچنین از تأمین نیازهای بازارماه رمضان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی‌های لازم برای احتیاجات مردم صورت گرفته است.
وی گفت: با توجه به این‌که وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بازرگانی و صنایع در تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نقش اساسی را ایفا می‌کنند، اقدامات لازم از سوی این وزارتخانه‌ها برای تنظیم بازار انجام شده است.
خلیلیان اظهار داشت: برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بازرگانی و صنایع و معادن شرایط مناسب را فراهم کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد