ریسک پذیری از ویژگی های کارآفرینان است

 

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار گفت : شجاعت ،شهامت وریسک پذیری از ویژگی های کار آفرینان است .
به گزارش ایرنا غلامرضا سعیدی چهارشنبه در آیین تجلیل از کار آفرینان برتر هرمزگان با اشاره به اینکه نگاه مثبت و امیدوارانه از خصوصیات کار آفرینان است افزود:کار آفرینی از صفر شروع کردن و به بی نهایت رسیدن است .
وی با بیان اینکه انسان زیربنا و مبنای حرکت کردن است ادامه داد:همانطور که مقام معظم رهبری ودولتمردان برنگرش و فکر مثبت و تلاش مضاعف تاکید دارند ‌با خود باوری و تکیه بر ضمیر انسان ها می توان زمینه رشد و شکوفایی کار آفرینی در جامعه را فراهم کرد.
وی با ابراز اینکه بحث آموزش در کار آفرینی بسیار مهم است اظهار داشت : کار آفرینی فطری نیست وتنها با فراهم کردن زمینه لازم برای این کار،می توان روح کار آفرینی را در جامعه زنده کرد.
در ادامه این مراسم استاندار هرمزگان هم گفت : ظرفیت اشتغال در استان بالاست وهمه مدیران باید با همدلی و وفاق در راستای ایجاد 40 هزار شغل در سال جاری بکوشند .
حسین هاشمی با بیان اینکه اگر مدیری در این زمینه سهل انگاری کند با وی تعارف نخواهیم داشت وبا قاطعیت با او برخورد می کنیم افزود:امید است کار آفرینان با همکاری مدیران وبا ابتکار وخلاقیت در راستای فتح قله های توسعه ،عمران وایجاد اشتغال گام بردارند .
در خاتمه از تعدادی کارآفرینان نمونه و برتر استان هرمزگان تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد