برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در گیلان

 

 

 

مدیرکل کار و امور اجتماعی گیلان از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر این استان در 14 تیر ماه جاری خبر داد.
خلیل حنیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، تشویق و توجه کارآفرینان واحدهای تولیدی و صنعتی را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.
وی اظهار داشت: بهبود تولیدات با هدف صادرات و واردات، شرایط رقابت برای کارآفرینان در راستای توسعه اشتغال و ارائه کیفیت بالاتر در تولیدات و ایجاد اشتغال از جمله اهداف دیگر برگزاری جشنواره است.
حنیف با اشاره به انتخاب کارآفرینان برتر در استان خاطرنشان کرد: امسال در بین یک هزار و 200 واحد تولیدی در استان، 14 نفر به عنوان برترین انتخاب شدند که با حضور معاون وزیر کار، استاندار و دیگر مسئولان از آنها قدردانی می‌شود.
وی ایجاد انگیزه و تشویق معنوی را از دیگر اهداف این جشنواره نامید و گفت: کارآفرینانی که در این جشنواره حضور می‌یابند توانستند خود را به مراحل بالاتر برسانند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی گیلان درباره ملاک انتخاب کارآفرینان برتر اظهار داشت: توسعه در واحدهای تولیدی و صنعتی، افزایش اشتغال، حل سریع مشکلات رویکرد صادراتی برای کالا، ابتکار و خلاقیت در تولید از جمله ملاک انتخاب کارآفرینان برتر بوده است.
وی با اشاره به وضعیت صنایع تولیدی در گیلان بیان داشت: صنایع تولیدی استان از التهابی که دچارش شده بودند، رها شدند و زمینه برای ایجاد طرح توسعه در این صنایع و افزایش اشتغال بیشتر فراهم شده است.
حنیف آماده‌سازی زیرساخت‌های صنایع را از دیگر موارد مهم در راستای توسعه صنایع تولیدی برشمرد و تصریح کرد: تنها مشکل صنایع، بحث نقدینگی و نحوه تعامل با سیستم بانکی بوده که هنوز برطرف نشده است.
وی کمک به راه‌اندازی واحدهای صنایع تولیدی و اجرای طرح توسعه در این زمینه را مهم‌ترین فعالیت کار و امور اجتماعی عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد