قیمت مرغ رو به بالا

 

 

قیمت گوشت مرغ در برخی نقاط شهر تهران تا مرز هر کیلوگرم 3300 تومان هم افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در برخی نقاط شهر تهران به 3 هزار و 300 تومان رسیده است در حالی که این کالا در ماه گذشته به قیمت 2هزار و 400 تومان فروخته می شد.
بنابراین گزارش، قیمت گوشت مرغ در مغازه های مرکز پخش نیز به بالای 2850 تومان افزایش یافته است.
البته مسئولین سازمان حمایت معتقدند که نمی توان برای گوشت مرغ قیمت گذاری کرد چرا که در خصوص این کالا تقاضای بازار تعیین کننده قیمت است.
همچنین رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی با اعلام اینکه افزایش قیمت مرغ تا 2750 تومان منطقی است، به فارس گفته بود: " دولت به مرغ وارداتی اتکا دارد، اگر واردات به موقع انجام شود و مسائل بانکی و انتقال ارز مشکلی نداشته باشد، قیمت مرغ در ماه رمضان کنترل خواهد شد. دولت برای مقابله با ضرر مرغداران باید قیمت تمام شده را پایین بیاورد و اگر دولت چنین همتی داشته باشد ما هم در راستای همکاری هماهنگ خواهیم بود. "
به گزارش فارس، محمدعلی ضیغمی معاون وزیر بازرگانی پیشتر گفته بود: "در چند ماه گذشته ما شاهد کاهش شدید قیمت گوشت مرغ در بازار بودیم به طوری که گوشت مرغ زیر قیمت تولید در بازار عرضه می‌شد لذا این افزایش قیمت در واقع بازگشتی به حالت طبیعی است. "
بنابراین گزارش، سال گذشته و با آغاز بکار دولت دهم تنظیم بازار مواد پروتئینی که پیش از آن به عهده وزارت جهاد و کشاورزی بود به وزارت بازرگانی تفویض شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد