جهت رفع موانع پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تلاش شود

 

جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی می بایست با تلاش صورت گرفته از سوی مدیران دستگاه های اجرایی موانع موجود برطرف شود.
به گزارش موج، احمد عجم استاندار قزوین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین، با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم نباید جهت اجرایی شدن طرح های اشتغال زایی در استان معطل شوند و این برای ما قابل قبول نیست که اجرایی شدن مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به تعویق بیافتد بلکه به موقع می بایست با تلاش مدیران و دست اندرکاران اجرایی شود.
استاندار قزوین افزود: نمایندگان و فرمانداران استان خواستار بکارگیری نیروهای بومی استان در بخش های مختلف صنعت و ... هستند و در این خصوص می توان یکی از موانع راعدم وجود نیروهای کار ماهر و متخصص دانست که می بایست دستگاه ها از ظرفیت های فنی و حرفه ای در این خصوص استفاده کنند و با اعلام نیاز، پس از نیازسنجی های لازم و دقیق و معرفی نیروهای کار جهت گذراندن دوره های تخصصی به فنی و حرفه ای بکوشند. زیرا امروزه پیش نیازهای دنیا نیز ارتقای آموزش فنی و حرفه ای است.
وی افزود: ما درخصوص بکارگیری و اشتغال زایی نیروهایی که از خارج از استان برای اشتغال به استان آمده اند تعصب نداریم بلکه دوست داریم این نیروها نیز در استان مشغول به کار شوند ولی اولویت اول با نیروهای بومی است.
ایمانی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان قزوین نیز در این جلسه از پرداخت ۱۴میلیارد تومان یارانه تسهیلات بنگاه های اقتصادی استان خبر داد و به ارائه گزارشی از میزان اعتبارات ابلاغی بند ۷ سفر دوم ریاست جمهوری به استان پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد