زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان دامپزشکی + طفره مدیرکل

 

 

در پی استعلام یکی از بینندگان محترم حکیم مهر درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان دامپزشکی کشور، نشریه حکیم مهر درصدد پیگیری موضوع برآمد.

از آنجایی که معاون اداری - پشتیبانی سازمان دامپزشکی در سفر و مأموریت بودند و امکان دسترسی به ایشان وجود نداشت، قصد بر آن بود تا موضوع با مدیرکل - به تازگی منصوب - امور اداری سازمان دامپزشکی در میان گذاشته شود و از ایشان استعلام گردد. 

متأسفانه این پیگیری به نتیجه نرسید و در تماس تلفنی با دفتر مدیرکل جدید امور اداری که چند روزی از انتصاب وی به این سمت بیشتر نمی‎گذرد، رضایی‌نژاد حاضر به پاسخگویی نشد و موضوع را به روابط عمومی سازمان دامپزشکی ارجاع داد.

سپس زمان اعلام نتایج آزمون استخدام را از ناهیدی رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور سؤال کردیم و وی که برخلاف مدیرکل امور اداری به راحتی در دسترس بود با قید عبارت "به زودی اعلام می‎شود" گفت : "همانطور که 9 مرداد در سایت سازمان دامپزشکی اعلام شده به محض دریافت خبر از اداره کل امور اداری ، نتایج از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی اعلام خواهد شد"

 

گفتنی است آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور جمعه چهارم تیرماه سالجاری برگزار شده و علیرغم گذشت بیش از یکماه هنوز خبری از اعلام نتایج نیست!

نکته قابل تأمل آنکه در پیگیری نشریه حکیم مهر سعی بر آن بود تا به هیچ وجه تماسی بصورت خصوصی و از طریق تلفن همراه با رئیس یا مسئولین سازمان دامپزشکی برقرار نگردد و به همین دلیل پیگیری یک سؤال ساده از طریق تلفن سازمان دامپزشکی کشور (88953400) به نتیجه خاصی نرسید و اداره کل امور اداری موضوع را به روابط عمومی و روابط عمومی هم آنرا به امور اداری محول نمود!

حال سؤال آن است که دامپزشکان شرکت کننده در آزمون استخدامی آیا به راحتی می‎توانند از طریق تلفن سازمان دامپزشکی کسب اطلاع کنند یا باید روزها به انتظار و بلاتکلیف بنشینند و منتظر اراده اداره کل امور اداری در ارسال یک خبر به روابط عمومی باشند؟!

این در حالی است که اخیراً در ساخت‎وسازهای کلان کشور تابلوی روزشمار نصب می‎شود و در صورت عدم بهره‎برداری به موقع عذرخواهی صورت می‎گیرد و یا اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاهها علیرغم شرایط منحصر به فرد آن مشخص است ، اما ظاهراً اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان دامپزشکی از ساخت‎ برج و اعلام نتایج کنکور سراسری هم سخت‎تر است و زمان آن را نمی‎توان مشخص نمود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد