گزارش حکیم مهر از اوضاع نابسامان کمیته سایر‎رده‎های دامپزشکی

 

 

مشاور رئیس سازمان نظام دامپزشکی هم در جلسات این کمیته شرکت نمی‎کند و اعضای این کمیته مدتها است وی را ندیده‌اند و مشخص نیست دلیل عدم شرکت مشاور سایررده‎های دامپزشکی رئیس سازمان نظام دامپزشکی در این جلسات چیست؟!...


حکیم مهررئیس سازمان نظام دامپزشکی در گفتگوی اسفند ماه 86 با نشریه حکیم مهر ، تشکیل کمیته ویژه سایر رده‌های دامپزشکی در آن سازمان را از کارهای بزرگ دوران ریاست خود عنوان کرده بود.

دکتر سید محمد آقامیری در آن مصاحبه گفت : " شاید بگویم برای اولین بار در تاریخ سازمان نظام یکی از کارهای بزرگی که ما کردیم تشکیل کمیته ویژه سایر رده ها و انتصاب مشاور سایر رده های رئیس سازمان است که در جلسات ما خیلی فعال شرکت و از سایر رده ها حمایت می کند."

 

 

پیگیری حکیم مهر پس از گذشت بیش از دو سال از این اظهار نظر، حکایت از اوضاع نابسامان این کمیته و عدم حضور مشاور دکتر آقامیری در این سازمان و جلسات دارد!

پیگیریهای حکیم مهر حاکی از آن است که اخیراً نایب رئیس کمیته استعفا کرده‌ و در حالی که پیش از این بطور منظم جلسات این کمیته تشکیل می‎شده ، از ابتدای سال 89 تاکنون جلسه‌ای تشکیل نشده است 

برخی از اعضای سایررده‌های دامپزشکی سازمان نظام دامپزشکی هم در گفتگو با حکیم مهر اذعان داشتند که تشکیل این کمیته بیشتر جنبه شعاری داشته و جلسات این کمیته دستاورد قابل لمسی برای سایررده‎ها نداشته است!

از سویی دیگر مشاور رئیس سازمان نظام دامپزشکی هم در جلسات این کمیته شرکت نمی‎کند و اعضای این کمیته مدتها است وی را ندیده‌اند و مشخص نیست دلیل عدم شرکت مشاور سایررده‎های دامپزشکی رئیس سازمان نظام دامپزشکی در این جلسات چیست؟ 

گفتنی است علیرغم آنکه بارها از معاون آموزش، بهداشت و توسعه سازمان نظام دامپزشکی درخواست شد عملکرد کمیته‎های مختلف آن سازمان ارائه شود، تاکنون نتیجه‎ای حاصل نشده و در آخرین پیگیری ، دکتر امیرعباس جعفری ارائه عملکرد کمیته‎های مختلف را منوط به تدوین کتاب عملکرد دوره سوم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی نمود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد